Sportverlichting.com sluit zich aan als mediapartner bij Fieldmanager |
|
|
|
Nino Stuivenberg,
maandag 2 december 2019 |
|
| 71 sec |
Achterin ons gedrukte vakblad staat een pagina boordevol logo's. Dat zijn de circa 150 content partners van NWST. Sinds kort vindt u tussen die logo's ook dat van Sportverlichting.com.
Sportverlichting.com installeerde onder meer ledverlichting bij AGOVV. |
Sportverlichting.com is in 2016 opgericht door Martin Bolderman. Als bestuurslid bij een tennisvereniging zat hij destijds in dezelfde positie als heel veel bestuurders nu: de club wilde ledverlichting, maar wist niet waar te beginnen. Bolderman heeft zelf alles op het gebied van ledverlichting uitgezocht en er zijn werk van gemaakt. Het resultaat is Sportverlichting.com: kennis- en realisatiepartner op het gebied van ledverlichting voor sportaccommodaties. Het bedrijf kan ledverlichting voorzien voor elke sport.
Sterke groei
In de eerste vier jaar tijd heeft Sportverlichting.com een sterke groei doorgemaakt. De werkwijze heeft duidelijk toegevoegde waarde voor verenigingen. Sportclubs worden door Sportverlichting.com in vier stappen volledig ontzorgd bij de aanschaf van ledverlichting: scan & advies, besparing & lichtplan, subsidie & financiering en realisatie & onderhoud. De eerste drie stappen in dit proces biedt Sportverlichting.com gratis aan. Het bedrijf werkt samen met Lumosa, Philips en AAA-Lux als officiële partners. Met die drie merken kan per aanvraag uitgezocht worden wat het beste bij de klant past.
Tekst loopt door onder de foto.
| Ook Huizer Hockey Club is voorzien van nieuwe ledverlichting. |
|
|
Steeds groter bereik
Sportverlichting.com stelt zich als doel om te blijven bijdragen aan de verduurzaming van clubs en verenigingen. Het bedrijf wil clubs nog meer bewust maken van de toegevoegde waarde van ledverlichting. 'We merken bijvoorbeeld nog steeds dat bij heel veel clubs de subsidieregeling niet bekend is', zegt adviseur Bob Klaarenbeek van Sportverlichting.com. 'Door ons verhaal naar buiten te blijven brengen, hopen wij dat het bereik hiervan steeds groter wordt.'
Verhaal vertellen
Het partnerschap met vakblad Fieldmanager zal aan de vergroting van dat bereik bijdragen. Klaarenbeek: 'Wij vinden het belangrijk om met partners samen te werken. De oplage en het bereik van dit platform zijn voor ons positief. Het partnerschap zien wij als een mooie kans om ons verhaal te vertellen aan sportclubs.' In de eerstvolgende editie van Fieldmanager zal dat meteen te zien zijn: dan publiceren we een artikel over FC Dordrecht, waar Sportverlichting.com nieuwe ledverlichting geïnstalleerd heeft.
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|