Milati Grass Machines en Dican Sport tonen producten en innovaties op Nationale Sport Vakbeurs |
|
|
|
|
| 97 sec |
Milati Grass Machines en Dican Sport zijn ook dit jaar van de partij op de Nationale Sport Vakbeurs, die plaatsvindt op 6 november in Gorinchem. Beide bedrijven zijn actief in de sportwereld. Sinds de overname van Dican Sport door Milati vormen de twee partijen organisatorisch één bedrijf, maar naar buiten toe zijn het nog steeds twee aparte bedrijven. Dican Sport levert alles 'voor op en rondom het sportveld'; Milati is de leverancier van machines.
|
Accountmanager Misja van der Stroom en zijn collega's werken voor beide bedrijven. Op de beurs is die verbintenis ook duidelijk doordat de stands bij elkaar staan, net als vorig jaar. 'Wij gaan graag naar deze beurs om te werken aan onze naamsbekendheid en contacten te leggen met potentiële klanten', zegt Van der Stroom. Deze najaarsbeurs wordt goed bezocht door onder andere aannemers en verenigingen, precies de doelgroep die Milati en Dican Sport willen bereiken. Van der Stroom: 'De beurs geeft een goed beeld van de richting die de markt opgaat. Er zijn veel innovaties te zien; dat is waarvoor mensen deze beurs bezoeken.'
Innovaties
Milati en Dican Sport zullen diverse producten en innovaties uit hun assortiment tonen op deze beurs. Te denken valt aan soorten verf en kalk, cornervlaggen en belijningsmachines van Swozi, maar ook stadionmaaiers van Allett en maairobots van Kress. De gerobotiseerde onkruidverwijderaar Violette ontbreekt niet. 'Deze zelflerende machine wordt continu geüpdatet. De robot herkent hierdoor nog meer onkruiden en kan ze ook makkelijker verwijderen. Het hele boorsysteem is namelijk vernieuwd. Wij merken bovendien dat de vraag naar dit apparaat toeneemt door het verbod op het gebruik van chemie', aldus Van der Stroom.
'Service is onze sport'
De vraag naar belijningsmachines van Swozi zal naar zijn verwachting blijven stijgen. Ze zijn een handig hulpmiddel nu er bij sportclubs een tekort is aan vrijwilligers om lijnen te trekken ten gevolge van de vergrijzing. Dican Sport/ Milati kan ingehuurd worden met een van de belijningmachines om een sportveld van belijning te voorzien. De bedrijfsslogan van Dican Sport is niet voor niks 'Service is onze sport'.
Naamsbekendheid
Milati en Dican Sport zijn niet alleen aanwezig op de bekende jaarlijkse sportbeurzen om hun klantconnecties te verstevigen, maar hebben dit jaar voor het eerst ook zelf sportinnovatiedagen gehouden. Op verschillende locaties in Nederland boden zij een programma aan met lezingen en demonstraties van machines. 'Ook zo proberen wij in verbinding te komen met onze klanten. Daarnaast zullen we altijd aanwezig blijven op beurzen. Je moet namelijk blijven werken aan je naamsbekendheid. Er komen steeds nieuwe generaties en ook die willen wij opvoeden met Milati en Dican Sport', zegt Van der Stoom. Hij kijkt uit naar de komende editie van de Nationale Sport Vakbeurs en verwacht er, zoals hij zegt, veel positiviteit. 'Het is niet een beurs om direct orders binnen te slepen, maar wel om de eerste contacten te leggen. En dat is heel belangrijk.'
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|