Whatsapp Facebook X LinkedIn RSS feed

KPMG's verdienmodel is gebaseerd op evenementen, maar stadions kiezen voor minder onderhoud en meer bespeling

ARTIKEL
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
dinsdag 1 oktober 2013
15 sec


In opdracht van de European Synthetic Turf Organisation (Esto) hebben adviseurs van KPMG de kosten en baten van kunstgras in stadions onderzocht. Heb je geen kunstgras in je stadion, dan ben je een dief van je portemonnee, zeggen de schrijvers. Maar zij
doelen op geld verdienen met evenementen. In Nederland stappen veel stadions over op kunstgras, maar niét om de door KPMG genoemde verdienpunten.



LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

download artikel

Tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER