John Deere werkt nauw samen met curatoren GroeNoord om klantenservice te waarborgen |
|
|
|
 |
| 36 sec |
Begin februari werd bekend dat John Deere dealer GroeNoord failliet is gegaan. John Deere laat weten via een officieel persbericht dat zij samen met de curatoren een proces hebben geïmplementeerd om de service draaiende te houden, terwijl GroeNoord continue toegang krijgt tot John Deere-systemen, wat zorgt voor een soepel bestelproces voor reserveonderdelen.
Klanten worden regelmatig op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen via de website van GroeNoord, waar een speciale FAQ-sectie is aangemaakt. FAQ zijn de veelgestelde vragen over het faillissement van GroeNoord.
John Deere laat weten: 'In de tussentijd werken wij nauw samen met de curatoren en zijn wij ervan overtuigd dat het noordelijke deel van Nederland binnenkort weer zal worden bediend door een professionele John Deere-dealer. Hiermee willen wij ervoor zorgen dat klanten kunnen blijven profiteren van hoogwaardige service ter ondersteuning van hun lopende bedrijfsactiviteiten.' Verder laat het Amerikaanse bedrijf weten dat zij optimistisch zijn dat de verkoopactiviteiten spoedig zullen worden hervat. Tot die tijd wordt klanten aangeraden regelmatig de bovengenoemde website van GroeNoord te raadplegen voor meer details.
John Deere Walldorf GmbH ... | |
| |
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|