Promocampagne 'Hydrangea World' geeft handvatten voor promotie tuinhortensia |
|
|
|
 |
| 40 sec |
Nu het verkoopseizoen voor buitenplanten is gestart, ziet Hydrangea World goede kansen om de tuinhortensia te promoten als de langbloeiende 'kleurexplosie' waar consumenten in hun tuin of op hun balkon van kunnen genieten. De collectieve campagne biedt verkoopondersteunend materiaal voor de vakhandel.
De focus van de campagne ligt op consumenten in Nederland, Duitsland en Polen. De campagne wil laten zien dat mensen met tuinhortensia maandenlang rijkelijke bloei in hun tuin, op het balkon of terras hebben en de hortensia wordt daarom als een musthave voor de tuin gepromoot. Het verkoopondersteunend materiaal kan door de (vak)handel worden gebruikt om zelf de promotie te doen.
De kwaliteiten van de tuinhortensia worden in de campagne uitgemeten: - een van de langste bloeiers - overleeft Nederlandse winter moeiteloos - een 'kleurexplosie' van vroege zomer tot herfst - makkelijke plant die weinig zorg vraagt
 | Snoeitips in het animatiefilmpje |
|
|
Materiaal
Op de website is veel digitaal promotiemateriaal te downloaden: beeldmateriaal, een poster met verzorgingstips en posters om speciale dagen en geefmomenten te ondersteunen. In animatievideo's wordt de rijke bloei benadrukt en ook handige snoeitips gegeven.
De collectieve promotiecampagne 'Hydrangea World' is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland en meerdere Europese hortensiaveredelaars en -vermeerderaars.
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|